Hogyan kezdjünk el rohanást fogyni: útmutató a tanuláshoz

0
280

Ez az egyik leghíresebb fizikai tevékenység. A versenyről beszélünk, amelyet jobban ismerünk a kocogás kifejezéssel. Ez egyszerű, triviális gyakorlatnak tűnhet, de egyáltalán nem az.

Ez azért van, mert nem elég, ha térdre ereszkedik és egyik lábát a másik elé teszi, hogy futóként definiálja magát. Ha érdekel, hogy hogyan lehet elindulni a fogyásért, hatan érkeztek az oldalra. Ön egy igazi oktatóanyagot fog olvasni, hogy elinduljon a jobb lábon, és megtanulja a futást.

Hogyan kezdjünk el rohanást fogyni – Útmutató a tanuláshoz

Mielőtt visel egy kényelmes sportruhát, a torna cipőit és a nyakát törölközővel díszíti , meg kell határozni a célokat. Mit szeretnél a futásból? Miért akarja ezt megtenni? Ez az útmutató tartalommal szolgál mindazok számára, akik a nadrág korábbi vágásaiban szeretnének visszatérni egy edzéssel, amely ilyen típusú gyakorlásra összpontosít.

Kezd el rohanni a vezetés csökkentésére

Talán nem tudod, hogy a fogyáshoz való futás azt jelenti, hogy cselekedj úgy, hogy a test és az elme együtt fognak teljes és kielégítő edzést nyújtani. De hogyan kell csinálni? Van egy módszer, különösen az indulók számára? De mindenekelőtt hogyan kezdjen hozzá?

Először is jó tudni, hogy kiegyensúlyozott étrend nélkül nagyon keveset tehet. Bármilyen fizikai aktivitás, ha nem kíséri speciális diéta, nem hozza meg a kívánt eredményt, de csak sok fáradságot fordít. Ezt fogjuk megvitatni ebben az útmutatóban a “Hogyan kezdjünk el rohanni a fogyásért” útmutatóban

Futás a fogyáshoz: az első lépések az induláshoz

Ami az egyes neofitákat tükrözi, a kezdet lassú. Nagyon lassú. A futás megtanulása nem könnyű. Kezdje hosszú lépésekkel és hirtelen a sprinteléssel, és a varázslat nem veszi el túlságosan a fontot. Az egyetlen dolog, amire emlékszel, az a könnyfájás és a könnyizom gombja, amely arra kényszerít, hogy egy bizonyos ideig nyugodtan ülj.

A nulla fázis előkészítés alatt áll

Mielőtt belekezdenénk a futás nemes művészetébe, elengedhetetlen egy fokozatos cselekvési terv elkészítése havi szinten. Ez magában foglalja az első lépések megtételét egyszerre 30 perc sétával, majd növeli a tempót és egy percet fut.

A cél az, hogy a későbbiekben leírt módon, pihenés nélkül elkészítsük. Nagyon fontos azonban, hogy minden olyan időt szánjon, amelyre a testnek szüksége van ahhoz, hogy minden hatás futójává váljon. Ne vigyük túlzásba, vegyük át a szükséges nyugalmat. Ne feledje, hogy az a célja, hogy a versenyt a fogyás eszközeként használja, ne nyerje meg a New York-i maratont.

Mozgás, egyik lépés a másik után elkezdünk zsírégetni

Amint azt az előszó korábban meghatározta, járni kezd. Mielőtt növelné a tempót és kinyújtaná a futó lábát, képesnek kell lennie arra, hogy egy hét leforgása alatt négy-két 30 perc sétát teljesítsen anélkül, hogy megállna a lélegzetvétel. Ha ez nem jelent problémát az Ön számára, készen áll a következő lépésre. Ellenkező esetben csökkentse az időt, és ne aggódjon.

Nem mindannyian egyforma fizikai állapotban vagyunk, és Önnek olyan egészségügyi problémái vannak, amelyek egy bizonyos ideig megakadályozzák a járást. Ez attól is függ, hogy mekkora súlyt cipel magával, és nem a kis részletesség részlete.

Punta olyan úton, amely kényelmes, stabil és nem túl kemény: a ház bejárata először jól haladhat, akkor megpróbálhatja segíteni a házi munkát, ha az irodája nincs messze, vagy élvezze a szuggesztív kilátás egy fákkal szegélyezett sugárútra.

Koncentráljon végül a légzésre. Ha légszomjat érez, és nem tesz többet, mint eldobja a levegőt, akkor túl gyorsan támogatja az iramot. Tudnia kell csendesen beszélni, a szavaknak világosaknak kell lenniük: ha beszélgetés közben szünetre van szüksége, akkor csökkentse a sebességet, amíg nem tud teljes mondatot mondani anélkül, hogy abba kellene hagynia.

Lépés:

  • Séta 30 percig;
  • Ismételje meg a héten legalább háromszor vagy négyszer, mielőtt továbblépne a következő lépésre.

Trükk a futás megkezdéséhez: csináld fokozatosan

Elérkezett a pillanat, amikor elkezdett érezni egy kis fáradtság. Itt kezdi érezni a szívverését és a tüdő mélyebb lélegzését. Növeli a csont sűrűségét, és megjegyzi a vér, a koleszterin és a trigliceridek nyomásának javulását. Ezenkívül a psziché szintjén is előnyökkel jár: nyugodtabbnak, teljesebbnek, boldogabbnak érzem magam és békés éjszakát töltök.

Ebben a szakaszban a kulcsszónak a lassúságnak kell lennie. A versenyednek nem feltétlenül kell a leggyorsabbnak lennie a túrád során. Igen, jól megértetted: Nincs több gyors utad. Senki sem szaladgál körül, és senki sincs az ön oldalán stopperrel. Ne menjen gyorsan, nem kell megtennie egy bizonyos távolságot, hanem a fogyásra kell összpontosítania.

Lépés:

  • Séta 4 percig, majd futás 1 percig;
  • Ismételje meg a sorrendet négyszer;
  • Zárjon még 4 perc sétával;
  • Folytassa ezt a második fázist egy héten legalább három-négy alkalommal.

 

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here